Viaredssjön runt: CHECK!

Nu var det gjort. Nu har jag cyklat mina 10 mil. Eller 106,3 kilometer för att vara exakt.

Det gick bra faktiskt, långsamt såklart, men bra. Kändes inte alls lika jobbigt som förra året, efter 50 km började det bli lite jobbigt och runt 70 km så var det jobbigt.

Sista 5 var riktigt jävla dryga, men det var mest för att jag i min hjärna tänkte att det var 10 mil vi skulle cykla, och inte 10,5. Efter den…motgången kom en till, det var inte 105 km, det var 106. Det är bara en kilometer och det var inte direkt jobbigt fysiskt men däremot psykiskt. Uuuh, drygt!

Tiden utan pauser blev faktiskt 05:00:02, jag är nöjd! Tid med paus blev 05:26:54 :)

Vet inte om jag har sagt det nån gång, men jag brukar lägga in all min träning på funbeat. Just Viaredssjön runt fanns ”här”.

Har precis pratat i telefon med rexen så nu ska jag sova mej, jag hittade kvällens nattmusik lite otippat på The Sims hemsida. Vatten och syrsor. Rekommenderas! :D

2 reaktioner till “Viaredssjön runt: CHECK!

  1. Skönt att veta att det var fler än jag som hade det tufft runt banan. :-) Den var verkligen inte världens lättaste. De säger att varje uppförsbacke har en nedförsbacke, men här stämde det inte alls. Bra jobbat!

    Gilla

    1. Haha, nää jag håller verkligen med! I början är det gott om nedförsbackar, men i slutet är det sjuka mängder uppförsbackar! Skönt att det är över nu iaf…för detta året! ;)

      Gilla

Lämna en kommentar