Jag har gjort Boråsklassikern :)

guldarmband

Jag skulle bara vilja skryta lite och säga att jag har gjort Boråsklassikern! Det innebär att jag har gått Linnémarschen 21 km, simmat 500 m i iskallt vatten, cyklat Viaredssjön Runt 10 mil, och igår sprungit Kretsloppet 1 mil.

Bilden är från cyklingen, notera att jag cyklade hela vägen med ett nitarmband. SÅ metal (Y)

Jag har överlevt alltihop faktiskt, helt underbart :) Erkänn nu att jag är lite duktig iaf? ;)

2 reaktioner till “Jag har gjort Boråsklassikern :)

  1. Blir så jävla glad när jag ser folk som gör sådant här, så jag måste fälla en komentar! Bra jobbat och snygg bild!

    Mvh
    /”Någon-som-ska-upp-till-Idre-3 jan”

    Gilla

    1. haha, ja, precis så är det, så nu får du fan va stolt över mej! Vi kan göra BoråsKlassikern tillsammans 2010? ;)

      Gilla

Lämna en kommentar